Wednesday, August 5, 2009

Bercuti Di Cameron

Salam...
kelmarin aku selamat sampai ke rumah selepas 3 ari 2 malam di tanah tinggi, selamat sampai walaupun tayar bocor kat Highway antara sebelum behrang kut...tajam gila batu sampai meletup tayar aku...ini kompem kerja2 org tarik keta la tu...setelah itu dapat diperhatikan sepanjang jalan belah kiri memang terdapat banyak batu tersebut seolah-olah diletakkan dengan niat...
Aku ke C.H untuk membuat kajian hubungkait suhu rendah dengan kadar metabolisma badan aku...diorang jer yang nak berjalan2...he...he...he...
kira puas hati la pergi sana..dapat pergi hampir semua tempat yang ok...cuma Boh Sg Palas jer tak dapat pergi....risau keta tak naik...he...he....he..
Pergi ikut Simpang Pulai....memang ok la jalan dia..lebar....dan tidak mengerikan....selain itu aku nak mengelakkan penumpang2 aku dari muntah2 dan budak2 nak ido...
turun pulak ikut tapah.....main brek jer la.....rasanyer dah haus kut disk brek aku tu...
AKu duk kat tanah rata..duk banglo Kampeni...mmg pueh hati la banglo tersebut...siap boleh masak....facilities semua ada....duk sana kalo makan luar memang tak best...masak baru best...semua segar2......
ada orang cakap tanah rata tak sejuk...rupanya benda tu tak betul...boleh tahan gak dinginnya...ramai lak yang berpeluk kat heater dalam rumah tu....mandi kalau takder air panas...kompem tak mandi ler....
Dibawah aku sertakan sebahagian Photo untuk kenangan....


























3 comments:

el said...

reen ada lg ke tiket pree tu hehehe
syoknye pi CH...lama x tgk damia..byk mooolattttt..geram aku tgk..lama2 aku tgk cam hana zie plak ms kecik2...

ok ke ko bw damia tu...tgk asyik tido jer dia..comel tol dia pki cap tu...

nasz said...

syoknye bercoti... amboi, tang mkn strawberry yg daku tak thn tgk ni. almaklum la dlm pantang kan byk buah yg tak leh dimkn...

noreen-bulan said...

ada kak el...tp lain thn la.... tu la lain kali kalo ajak...kena setuju terus...hehehe..
reen pun pasan mcm hana zie....ok la tu...hana zie tu cute..hu3...puji anak sendiri..

damia mmg suka sejuk..tu yg tido je dia...senang den nak bawa p jala...