Oiiiiiiii Damia bambam!!!! chomelnye kau dek..sama ngan abg kau yg encem tu. Alahai, smp ke harini auntie tak dpt2 jumpa dia lagi. W/hal dekat je umah..sori ye yang...ade rezeki nnt auntie nk geget pp bambam dia tu! sila siap sedia! :P
damia yg comey ,putih gebu geramm nyerrrrrrrrrr......abg akid yg ehchem,machoooo...lawo2 anak ko reen..huhuh..syang dia kat adik dia ye..good2..jaga adik elok2...cian mama ko tu penat ..
HAJI GUNA KERUSI RODA ELEKTRIK/ELECTRIC WHEELCHAIR
-
Assalammualaikum semua
Cepat sungguh masa berlalu. Baru rasanya kami berdua ke sana pada tahun
lepas.
Tak lama lagi akan tiba pula musim haji tahun 2025...
Catatan Sulung Januari 2020
-
Assalamu'alaikum wbt semua 😀
Bismillah. Pertamanya bersyukur ke hadrat Ilahi yang masih memanjangkan
lagi usia saya untuk yang ke ehem ehem 😉😉 dengan an...
@ Amin yang ke Lima
-
Memperkenalkan baby ibu yang ke lima iaitu Amin. Hadiah dari Allah yang tak
dijangka. Lama juga Ibu termenung awal-awal tu. Ingat 4 orang dah selesai.
Ta...
Kerja Harian
-
Salam,
Semua orang mempunyai tugas/kerja dan mengalami kerumitan yang berbeza. Aku
juga menghadap kerumitan .
Kerja sebagai Pengesan Kerosakan Kabel memer...
LARA
-
****kini aku bebas seperti layang2 terptus talinya..mgkin ini cara terbaik
utk melihat org lain bahagia..*****
Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta k...
Raya yang ke-4 bagi Husna
-
Assalamualaikum....
Lama sangat ummi tak buat apa2 kat blog nie...
Buzy melanda diri dan keadaan yang kurang mengizinkan...
Mungkin dah lewat kot.... Tapi u...
OFFICIAL GEMPAK PINK RESULT !!
-
Salam bloggers..
Its the time to announce the GEMPAK PINK RESULT..!!
Ingat lagi tak BANNER ni??
Sorry sebab wat u all ternanti-nanti ye..huhu..
Setela...
12 comments:
Oiiiiiiii Damia bambam!!!! chomelnye kau dek..sama ngan abg kau yg encem tu. Alahai, smp ke harini auntie tak dpt2 jumpa dia lagi. W/hal dekat je umah..sori ye yang...ade rezeki nnt auntie nk geget pp bambam dia tu! sila siap sedia! :P
uihhhh tombam nye damia... rase nak geget je pp dia...
comel nye anak2 ko reen. suke tgk muka damia, geram!!
anak ko ker??
COMEL GILAKKKK..adei aku rasa macam nak geget
baby si mata grey! comel...geramnyeeeeeeeeee anty tengok tau. makin beso makin comel. kejap je dah beso...
uik kaler mata damia...sgt unik...chumel gilerrrrr
tombam anak kau reen...sekali tgk ms hana kecik2 dulu..hehehehe
comey n cantiknye damiaa....nak x jadi menantu auntie? ekekekkeee...comeynye gegirl ko reen..ihh geram aku..
damia yg comey ,putih gebu geramm nyerrrrrrrrrr......abg akid yg ehchem,machoooo...lawo2 anak ko reen..huhuh..syang dia kat adik dia ye..good2..jaga adik elok2...cian mama ko tu penat ..
comel lah damia..tembam lak tu..geram aku..
sukernye tgk kaler mate damia...pipinya mak oiiiii tembam tul!!!
damia comeyyyy nyerr..putih melepak...nk cium2 jerk...
Post a Comment