Tuesday, August 25, 2009

JELLY KELAPA

nie la perniagaan baru aku...JELLY KELAPA...

so kepada sesiapa yg rasa nak tempah leh la bgtau yer...

RM 1 je satu bekas tue...


12 comments:

Asu Bahiyah said...

kita nakkk....tapi jauh sgt la nak gi amik....

Fiza Nordin said...

kat rumah akak pun banyak akak tgk orang letak kat kedai2 runcit...tapi klu tak silap rm1.50 sebekas ni.akak tak beli...belum sampai seru hehehee

Mizz_Ila said...

ni feveret kak ila. ari2 beli kat bazar ramadhan..sehinggit 1. sekali makan kak ila bedal 5 bekas..kahhh....sejuk2 sedap.kalau umah reen dekat sini..lama dah kak ila p borong..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

woi ila 5 bekas?? melampau betol..hehhee..

reen gud luck

fazilzura said...

hah kan bagus ..
so ado le duit poket mu nnt reen .. semoga murah rezeki ok

Anonymous said...

feveret akak jgk ni reen..kalau kat sg besi ade jiran jual..samela 1 rm1..sangat sedap lagik2 sejuk...nyaman jerkk....smg perniagaan jeli kelape mu berjaye reen..

Syafa said...

akak pun suke gak jely kelapa ni..a ah..reen jual murah eh..slalu kat bazar akak tgk rm.1.50..semoga perniagaan reen maju yer..

A.I said...

oooooooooo..kau pon ada jual jeli ni gak ye. aku ni pelik la tgk benda ni kat PARAM umah aku. ni makan camtu jelah ye reen? camne plak aku nk tempah ngan kau ni???

el said...

x penah mkn pung
ermm kalo umah reen dekat leh la beli
ni kena terjah kat psr rmdn or mn2 lah..

congrat sbb dah mula biz

noreen-bulan said...

thankz semua...
mmg sedap...bkn memuji tp mmg kenyataan....musim panas lg sedap mkn...hehehehe.....nnt kalo ada sesiapa yg buat umah terbuka leh la reen bawa utk korang rasa....

miemiey said...

pandainya buat jelly kelapa//nk tempah jauh sngt laa..tapi bg support boley laa..semoga murah rezeki yee.....

saveme_zero said...

reen..ksu nak tapi camne nak ambik??