ni feveret kak ila. ari2 beli kat bazar ramadhan..sehinggit 1. sekali makan kak ila bedal 5 bekas..kahhh....sejuk2 sedap.kalau umah reen dekat sini..lama dah kak ila p borong..
oooooooooo..kau pon ada jual jeli ni gak ye. aku ni pelik la tgk benda ni kat PARAM umah aku. ni makan camtu jelah ye reen? camne plak aku nk tempah ngan kau ni???
HAJI GUNA KERUSI RODA ELEKTRIK/ELECTRIC WHEELCHAIR
-
Assalammualaikum semua
Cepat sungguh masa berlalu. Baru rasanya kami berdua ke sana pada tahun
lepas.
Tak lama lagi akan tiba pula musim haji tahun 2025...
Catatan Sulung Januari 2020
-
Assalamu'alaikum wbt semua 😀
Bismillah. Pertamanya bersyukur ke hadrat Ilahi yang masih memanjangkan
lagi usia saya untuk yang ke ehem ehem 😉😉 dengan an...
@ Amin yang ke Lima
-
Memperkenalkan baby ibu yang ke lima iaitu Amin. Hadiah dari Allah yang tak
dijangka. Lama juga Ibu termenung awal-awal tu. Ingat 4 orang dah selesai.
Ta...
Kerja Harian
-
Salam,
Semua orang mempunyai tugas/kerja dan mengalami kerumitan yang berbeza. Aku
juga menghadap kerumitan .
Kerja sebagai Pengesan Kerosakan Kabel memer...
LARA
-
****kini aku bebas seperti layang2 terptus talinya..mgkin ini cara terbaik
utk melihat org lain bahagia..*****
Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta k...
Raya yang ke-4 bagi Husna
-
Assalamualaikum....
Lama sangat ummi tak buat apa2 kat blog nie...
Buzy melanda diri dan keadaan yang kurang mengizinkan...
Mungkin dah lewat kot.... Tapi u...
OFFICIAL GEMPAK PINK RESULT !!
-
Salam bloggers..
Its the time to announce the GEMPAK PINK RESULT..!!
Ingat lagi tak BANNER ni??
Sorry sebab wat u all ternanti-nanti ye..huhu..
Setela...
12 comments:
kita nakkk....tapi jauh sgt la nak gi amik....
kat rumah akak pun banyak akak tgk orang letak kat kedai2 runcit...tapi klu tak silap rm1.50 sebekas ni.akak tak beli...belum sampai seru hehehee
ni feveret kak ila. ari2 beli kat bazar ramadhan..sehinggit 1. sekali makan kak ila bedal 5 bekas..kahhh....sejuk2 sedap.kalau umah reen dekat sini..lama dah kak ila p borong..
woi ila 5 bekas?? melampau betol..hehhee..
reen gud luck
hah kan bagus ..
so ado le duit poket mu nnt reen .. semoga murah rezeki ok
feveret akak jgk ni reen..kalau kat sg besi ade jiran jual..samela 1 rm1..sangat sedap lagik2 sejuk...nyaman jerkk....smg perniagaan jeli kelape mu berjaye reen..
akak pun suke gak jely kelapa ni..a ah..reen jual murah eh..slalu kat bazar akak tgk rm.1.50..semoga perniagaan reen maju yer..
oooooooooo..kau pon ada jual jeli ni gak ye. aku ni pelik la tgk benda ni kat PARAM umah aku. ni makan camtu jelah ye reen? camne plak aku nk tempah ngan kau ni???
x penah mkn pung
ermm kalo umah reen dekat leh la beli
ni kena terjah kat psr rmdn or mn2 lah..
congrat sbb dah mula biz
thankz semua...
mmg sedap...bkn memuji tp mmg kenyataan....musim panas lg sedap mkn...hehehehe.....nnt kalo ada sesiapa yg buat umah terbuka leh la reen bawa utk korang rasa....
pandainya buat jelly kelapa//nk tempah jauh sngt laa..tapi bg support boley laa..semoga murah rezeki yee.....
reen..ksu nak tapi camne nak ambik??
Post a Comment