Tuesday, June 2, 2009

HOBI BARU

Lama tak Updates sbb keadaan yg sgt sibuk ngan akid n damia....

Bila dh tak kerja nie...kena pandai2 la cari hobi baru...nie la hobi baru aku disamping aku niaga kecil-kecilan....

DAUN LIMAU PERUT

DAUN KUNYIT
CILI API
CILI BESAR



nie ulat yang jd musuh aku skang....sbb dia suka sgt mkn daun aku....
NIE GAMBAR AKI N DAMIA




10 comments:

A.I said...

menjadi lak kau tanam pokok2 tu ye reen..aku dah penah try, x menjadi lak. yg boleh aku tanam pokok daun keladi tu je. tu yg penoh 1 rumah tu..hihihi..

molatnye damia..geram aku tengok! meh aku geget pp dia skit.. :P

fazilzura said...

wahh besh nye hobi kamo reen ..
akak pun suke bab tanam2 nih.

* akid.. adeh wat pe tu.. gentel pusat yek..
aduh tembam nye damiaaaaaa...

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

sgt bagus hobi baru ko ni reen, x yah ssh2 nk beli kat pasar wei ;)

ieda said...

reen bolat2 ank ko...rajin yer reen ko tanam2 nih..bagus2

Mizz_Ila said...

daun limau perut????? wakakaka

ke aku yg salah baca ni??..daun limat purut la.

comey dak gegel grey ni..nak pinjam setahun jap leh x?.. ekekeke

baik abg akid jaga adik..bagus...tolong ummi ye...

Unknown said...

wah tgn hijau kamu ni Reen..akk tak boleh arr tgn panas..entahle mungkin sbb tak selalu belek kot..tanam cili mati..tomato pon besar tu aje tak besar2..pokok limau purut ade gak.daun tu asik kene kebas aje tak sempat tumbuh wakakaka

dah besar damia ye!

Syafa said...

aku suke la nengok anak ko ni!!!chumelllllllllllll

Reena said...

eh cutenyerrr damia....

Anonymous said...

wah..hobi yg baguss..ehehe..teruskan erk reen..smg ko x tertekan lagik dok kat umah...comeynye damia ni..teringin btol aku nak gegirl..ehehe

c-idah said...

salam perkenalan...

samalah kita..
boring kat umah menanam plak..
tp bru start..
xtau ap nka uwat lg..

tp tanah xde,so tanam dlm pasu..
janji tanam..
dpt wat makan sendiri jdlah..