HAJI GUNA KERUSI RODA ELEKTRIK/ELECTRIC WHEELCHAIR
-
Assalammualaikum semua
Cepat sungguh masa berlalu. Baru rasanya kami berdua ke sana pada tahun
lepas.
Tak lama lagi akan tiba pula musim haji tahun 2025...
Catatan Sulung Januari 2020
-
Assalamu'alaikum wbt semua 😀
Bismillah. Pertamanya bersyukur ke hadrat Ilahi yang masih memanjangkan
lagi usia saya untuk yang ke ehem ehem 😉😉 dengan an...
@ Amin yang ke Lima
-
Memperkenalkan baby ibu yang ke lima iaitu Amin. Hadiah dari Allah yang tak
dijangka. Lama juga Ibu termenung awal-awal tu. Ingat 4 orang dah selesai.
Ta...
Kerja Harian
-
Salam,
Semua orang mempunyai tugas/kerja dan mengalami kerumitan yang berbeza. Aku
juga menghadap kerumitan .
Kerja sebagai Pengesan Kerosakan Kabel memer...
LARA
-
****kini aku bebas seperti layang2 terptus talinya..mgkin ini cara terbaik
utk melihat org lain bahagia..*****
Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta k...
Raya yang ke-4 bagi Husna
-
Assalamualaikum....
Lama sangat ummi tak buat apa2 kat blog nie...
Buzy melanda diri dan keadaan yang kurang mengizinkan...
Mungkin dah lewat kot.... Tapi u...
OFFICIAL GEMPAK PINK RESULT !!
-
Salam bloggers..
Its the time to announce the GEMPAK PINK RESULT..!!
Ingat lagi tak BANNER ni??
Sorry sebab wat u all ternanti-nanti ye..huhu..
Setela...
7 comments:
hehe...izz pun suka omen..
hahahaha..bagus akid..acik suke..hahahahaa
heheheheehh layannn ..
sib bek la otomen tu takleh nk fire! wakakakakaka...
hahaha..leh kwn dgn alya ni.
wakakakaka..ganas no anak ko reen...akk pun teruja nak beli ptg otomen tu..hehehe
hehehe...gelak jer...
Post a Comment