Friday, April 3, 2009

BOSAN

Sejak aku dh tak kerja nie mmg la seronok jaga anak2 kat umah tgk diorg membesar depan mata tp aku boring sbb rasa mcm otak tak berjalan....badan pun dh mcm badak...
apa la aku nak uat...huhuhuhu

10 comments:

A.I said...

Apalak camtu..kan kau ade tenet. nak boring apa. ngan tenet pon leh bergerak apa kepala hotak kau tu. Kalau aku bersyukur ooo..huhuhu..impian aku nk duk kat umah. Nak uruskan umah tangga. Tapi apakan daya..uhuk!

SELAMAT MENJADI SURI RUMAH YG CEMERLANG! :)

Anonymous said...

haah towl tu..kalau aku gembiranyee...ehehe..aku pon becite2 nk dok umah jerkk..best woo...xpela reen..jagela hero n heroin ko spt yg encik somi ko suh tuu..cian dorg..ko anggap je la anak2 lebih memerlukan ko drpd ex boss ko..ehehee...

Liana Manjaku said...

Noreen...tenet boleh jalankan hotak gak kan? Best o..dok umah! Soronok..... Selamat berjaya jadi surirumah yang berjaya yer...

Mizz_Ila said...

reen... ko dah try bg damia pakai botol DR.BROWN/ Avent? Puntingnya lembut & bentuk cam puting kita.

cuba jgn ko yg bgkan susu tu.. suruh la mama tp ko jgn ada depan dia masa menyusu. baby selalu camtu. ada mak dia xnak botol. suruh org lain bgkan. wat jadual training dia.

pasal botol tu.. mmg mahal tp berbaloi sbb hanya pakai bila kita takde je. beli sebotol puting slow flow dah cukup. ajo skit2 dulu2.. 2-3oz dulu..

irma said...

wah...dah besar dh damia....mmglah kalo dh biasa keje...duk umah mesti semacam jer....tp xper awal2 ni...nti pandailah ko isi masa ko tu...insyaAllah

iera_ayien said...

memang sonok tau dpt jaga anak2 depan mata...dulu, masa kak ira fully h/wife slalu k ira report perkmbgn bb kat abg... arini kakak dah leh merangkak, adik dah boleh meniarap...mcm2 yg k ira citerkn.

skang pon rasa mcm nak kembali dok umah ler... tgk la mcm mana...so Reen, semoga dpt menjadi ibu yg cemerlang n isteri yg gemilang & terbilang...hehehehe

Ummi Nuhlan said...

syoknya dok umah....
tenet sampai muntah...xpayah nak fikir dah keje opis yang serabut ni,..

zieha said...

lor..bagilah cuti tu kat zieha..hehehe, seronok per..dok rumah..,kalau bosan search tenet, cari cara2 utk menguruskan badan..hehehe:P

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

oit, ko dah x keje ke reen? huhu...aku ketinggalan la x taw, huhuhu...same2 le kite bjuang menjaga umah tgga kite 24jam ek ;)

**aku pun kadang2 bosan wei, pe lg tdo je la keje aku ari2, nk plak laki x dek, peh lg le sakan tdo, dah le masak pun malas, ekekekek...

el said...

wahhh reen dah benti keje ke..bestnyeee...ermmm damia still kembung ke?mlm x leh tido lg ke?
dulu arwen cam tu gak..sekali pi kinik depan rumah tu amek ubt kembung..terus ok..mlm pun lena..hehehehehe skrg arwen pun dh xde mslh...baik je dia..