Wednesday, October 14, 2009

baby-in-gown-contest

@BABY IN GOWN CONTEST@


Syarat Penyertaan


1. Contest ini terbuka kpd semua bloggers..Bermula pada hari ini 1 October - 28 October 2009..( Sempena My Besday ) - ok



2. Diwajibkan menjadi FOLLOWER blog mamaalieya..and ADD link blog mamaalieya dalam bloglist anda.. - sudah



3. Diwajibkan untuk letakkan banner di side bar blog anda.. Banner tersebut mestilah di link dengan link ini - ok

4. Sila upload sekeping sahaja gambar anak anda & buat entry tentang contest ini pada blog anda. Pada gambar tersebut, nyatakan nama baby & tarikh lahir baby..

5. CONTEST nie terbuka untuk baby girl shaja, gambar tersebut mestilah gambar baby yang berpakaian baju GOWN. Baby korang mesti berumur 1 Bulan hingga 2 tahun ja..



NAMA : NUR DAMIA MAISARA BTE AMIRUDIN

TARIKH LAHIR : 29 JAN 2009

Macam menarik lak contest nie walaupun hadiah nya tak sehebat mana...(jgn mare yer puan penganjur) baju nie first time pakai,mummy farra kasi,dia beli masa dia pegi bali....

Selamat.....

5 comments:

fazilzura said...

alahai cute nyeeeee anak mu ni reen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

chumelll
gud luck ok..

ieda said...

cutenyer dia pakai gaun

Anonymous said...

cutenyee damia niehhhh....lagi sorg gegirl yg mengempunankan aku nak gegirl...huhuhh..sgt2 comey damia pakai gown ni..sure leh menang punye damia ni..good luck damia!!

irma said...

congrats....damia menang....cute bangat....hehe