Tuesday, December 2, 2008

Cerita.....






Sebagai seorang umi,aku rasa bangga sgt bila tgk anak aku skang,dr lahir...meniarap... merangkak...duduk...jalan....dan skang dh pandai cakap...cakap nie akid lambat sikit so aku jd risau ....sejak akhir2 nie dia dh byk ckp....aku gembira sgt2.....bila dh pandai cakap fhm2 je la...byk soalan yg dia nak tanya....layan je la...Tahniah sayang...umi Bangga ngan akid...lagi 2 bulan lebih akid bakal jd abg....harap akid bleh memahami...jaga n sayang adik....

Nie nak cite pasal mlm tadi...aku kuar nak p kedai,mcm biasa la aku mesti cari bulan utk cite segala masalah aku....gembira,sedih,geram...semua la aku cite kat bulan.....bila aku tgk bulan mlm td aku jd gembira n tak tau nak ckp apa....besar nya kebesaraNya....bulan tu senyum...bintang jd mata dia....dari aku sedih mlm td aku jd gembira....tapi sayang tak dapat kongsi ngan akid sbb dia tido awal....so aku borak ngan adik je la....gerak2 adik dlm perut......









8 comments:

ZiE said...

brunei pun nampak gak reen.. insyallah ptg krg nak simpn dlm blog. terasa kit dekatt je kan..

amir_rwg said...

kalo dah semua cerita dengan bulan...
kawen sajer la dengan bulan..buat aper kawen dgn orang..orang bukan memahami.....hek...hek...

bulan itu ciptaan Allah, manusia juga ciptaan Allah..apa juga masalah..apa juga rayuan...apa juga yang hendak dimohon..mohon la kepada yang Maha Pencipta....
Sesungguhnya Allah amat menyayangi kepada makhluk2 yang selalu mengingatiNya...Berdoa kepadaNya...

salam...

saveme_zero said...

subhanallah! Allahuakhbar.
Besar sungguh ciptaan allah. Aku pun dapat menikmatinya malam tadi. Amat takjud sekali.

Anonymous said...

Subhanallah... tu lah ciptaan Allah.... semuanya indah!!

A.I said...

alahaiiiiiiii...rogi aku tak tengok betul2 malam tadi!!!! :(

Fiza Nordin said...

smalam langit pun tak tengok.jdnye mmg tak tgk la kebesaran Ilahi ni...

♥ Eda ♥ said...

ko ni dah macam citer kat tv tu..yg sazzy blakon tu..dier bag surat kat bulan..pastu bulan jawap surat dier..kahhhhh...nanti aku pun nak citer gak la kat bulan..poblem ke apa ke..pastu laki aku gelakkan..kihkihkih

virusatu said...

la..reen..patut la blakang nama ko ader bulan..rupenye ko suke tgk bulan erk..hehehehehe